Ensimmäisellä kerralla tehtäessä verkkokauppatilausta, kassalla täytetään tilaajan nimi, puhelinumero ja osoitetiedot.

Jos tilaaja haluaa vaihtaa salasanaa, sen voi tehdä ilmoittamalla meille s-postilla uuden salasanan, valitettavasti sitä ei voi tehdä verkkokaupassa itsenäisesti (tämä on puute verkkokauppa ohjelmistossa jota käytämme).

 

Kalenterista voi katsoa tilaus- ja toimitusajankohdat. Tilausjaksot päättyvät sunnuntaisin klo 24.00.

Jos tilaus tehdään tilausjakson päättymisen jälkeen, niin tilaus siirtyy seuraavaan toimitusajankohtaan tai sen voi perua ilmoittamalla siitä meille.

 

Kysymyksiä ja vastauksia:

Voinko perua koko tilauksen?

Kyllä, ilmoittamalla siitä meille s-postiin.

Voinko perua jonkun tuotteen?

Kyllä ilmoittamalla siitä meille s-postiin

Voinko tehdä lisätilauksen?

Kyllä tekemällä uuden tilauksen ja valitsemalla uusia tuotteita.

HUOM! Jokaisesta tilauksesta tulee oma tilauserittely, joten suosittelemme että, jos vain mahdollista niin kertatilaus on paras ratkaisu.